lunes, 19 de mayo de 2008

CLAUETA, EL DIMONI, PRESETES I CAMPANETA

Claueta fa gran esforç per obrir la ment, però encara no la oberta lo suficient per saber com s´ha de fer.

Aquest es el dimoni més malo del infern, li es igual si allà no es pot fumar...

Presetes no pot competir contra el rellotge, per més que córrega mai podrà escapar del calendari....


i finalment vos presente a Campaneta, l´hem pillat treballant... i ja veieu... la tecnologia ha arribat a la catredal per a que ell siga puntual però la única campana que pot tocar apenes fa soroll.
Son coses que pasen, no?

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Que bo eres tio!
He rebut el teu sms.
El dibuix es una pasada i molt gracios, sobretot per lo del rellotge analogic.
Per cert, gracies per ficar a piu piu que sempre es un gust vorer a eixe carismatic pardal.
El divendres te preguntare en qui t'has inspirat perque, no se per que, pero te un aire a Sorianet.
Ale tiu!

Anónimo dijo...

(SANTI)Albertet per fi he tingut un ratet (no pegue ni xapa, peró no m'enrecordava mai) per entrar a gaudir altra volta del teu art tant divertit com xulo, el que més em mola de vorer els teus dibuixos es que sempre que els veig em ric, pero sempre es mes xulo quan tu els expliques, ahh!!!!!!!!!!! que visca cordeta, cordeta si, cordeta sempre, cordeta el millor, ALBERT ESTAS SUPERANTE
PD. soriano a qui el recorda campaneta???....gran, poc monyo, esquena per cargar sacs... mira perla ja saps, jejejej un beset

Quiñones dijo...

MENUDA POR EM FEU! ESTEU TRENCANT LA VEDA... PERÒ GRÀCIES PER TOT COMENTARI!

Núria Aymà dijo...

eeeeei!!! quan de temps!! m va tot?
jo vaig fent el k puc, lo k va sortint, vaya....
veig que tu no et quedes curt!! ja he vist un super cuadre (per cert, monisim l'estudi, ja m'agradaria a mi!!), i una portada d'un cd, que no esta gens malamenttt!!! molt beee!!!!

bueno, salutacions i que vagi molt be!!

Anónimo dijo...

Hola crak, estic intentant registrar-me al blog per que no m'agrada el nom de Anonimo Ureña.

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.